Home » Поради » Як відкрити магазин з продажу автозапчастин

Як відкрити магазин з продажу автозапчастин

Як відкрити магазин з продажу автозапчастин Організація магазину автозапчастин

У нашій країні величезна кількість людей користуються підтриманими автомобілями, а отже, попит на категорію товарів пов’язаних безпосередньо або опосередковано з автозапчастинами постійно зростає. У даній статті ми постараємося вам розповісти, як втілити свою бізнес-ідею

.

Продаж автозапчастин на увазі під собою знання декількох базових аспектів, які будуть розкриті нижче.

Це на даний момент дуже затребуваний бізнес, який, хоч і вимагає певних капіталовкладень, проте, вони жодним чином не зрівняються з витратою грошових коштів в інші види бізнесу. При цьому, прибуток, яку ви будете отримувати буде досить відчутна з «перших парів».

Отже, як же правильно відкрити власну справу.

Дотримуйтесь цих порад.

Специфіка, аналіз і сегмент ринку

Основна проблема цього ринку – високий рівень конкуренції. Причому крім роздрібних торгових точок, існують ще й великі оптові компанії.

Бізнес стає з кожним роком все більш привабливим видом діяльності. Тому перш ніж ви почнете робити якісь кроки, проведіть ретельний аналіз ринку такого роду послуг у вашому населеному пункті. Це можна зробити самостійно, але краще б найняти фахівців у вирішенні подібних питань.

Але перш ніж ви це зробите, потрібно визначитися який саме сегмент ринку ви плануєте зайняти. Подумайте, на які машини буде розрахований ваш бізнес.

Це можуть бути іноземні (японські, американські, європейські) або російські автомобілі, або ж авто певної марки, легкові або вантажні. Вибір залежить від розмірів коштів, які ви плануєте вкласти в розвиток бізнесу.

В умовах жорсткої конкуренції, ви повинні подумати про те, що може вигідно виділити ваш бізнес з маси подібних. Це може бути розширений графік роботи. Припустимо, ви будете відкриті цілодобово без перерв і вихідних днів. А якщо ви ще готові здійснювати доставку в будь-який час, то це значно збільшить число потенційних клієнтів вашого магазину.

Бізнес-план

Як і будь-який інший бізнес, власну справу з продажу автозапчастин, необхідно починати виключно з бізнес-плану.

У бізнес-плані. необхідно, щоб були такі речі як: планований прибуток, і плановані витрати. До планованим витратам можна віднести операційні витрати, які пов’язані з орендою приміщення, заробітною платою ваших співробітників, закупівлею офісної техніки, комп’ютерів, меблів та іншого.

До планованого прибутку, відносяться ваші доходи з продажу запасних частин. І найголовніше, вся підсумовувані отримані грошові кошти, повинні перекривати витрати, але це не відразу, в перший час, ви будете просто виходити в «нуль» або працювати навіть в «мінус».

Оформлення документів

Найбільш кращою організаційно-правовою формою ведення подібного бізнесу є приватне підприємництво. Це у випадку, якщо ви будете мати справу тільки з фізичними особами. Якщо ви плануєте співпрацю з автобазами, фірмами з організації вантажоперевезень, таксі, то реєстрації юридичної особи не уникнути.

Приміщення і місце розташування

Ті, хто замислюється про відкриття такого магазину, повинні почати з пошуку відповідного місця для нього. Звертайте особливу увагу на його прохідність. Підійдуть приміщення, розташовані поблизу жвавих доріг і транспортних магістралей.

Так ви досягнете максимальної доступності для цільової аудиторії. Ви повинні вирішити купувати або брати в оренду відповідне приміщення. Звичайно, якщо воно знаходиться у вас у власності, то вже ніхто не зможе підвищити орендну плату або просто розірвати договір. Але в цьому випадку існує ризик втрати бізнесу через зовнішніх чинників, таких як, зміна дорожньої розмітки або транспортної схеми.

Приміщення вибирається, грунтуючись на вартості оренди. У вас можуть бути обмежені грошові кошти, а може ви володієте певним запасом фінансів.

Хорошим місцем буде сходження всіх транспортних потоків, скоріше всього це місце може знаходитися поблизу центру вашого міста чи центру району, при цьому, як правило, магазини, пов’язані з продажем автозапчастин відкриваються в підвальних або ж напівпідвальних приміщеннях, внаслідок того, що оренда там буде значно дешевше.

Інтер’єр

При відкритті будь-якого магазину не варто недооцінювати ступінь впливу приємного, якісного оформлення приміщення на свідомість покупців. Не скупіться на створення позитивної, комфортної атмосфери вашої торгової точки. Запросіть, якщо потрібно, професійного дизайнера. Придумайте що-небудь, незвичайне запам’ятовується в оформленні, як внутрішнього оздоблення, так і зовнішньої обробки магазина.

Асортимент

Відразу скажу, що магазини з продажу автозапчастин можна розділити, на: володіють великим асортиментом або ж вузькоспеціалізовані. Ті й інші приносять гарний прибуток.

У будь-якому випадку, буде корисно мати в асортименті вашого магазину товари: автомобільної хімії всіх кольорів і розцінок, автомобільних килимків (вони завжди користуються певним попитом), різні пристосування, починаючи від FM-модуляторів і закінчуючи антирадарами.

Іншими словами, завжди повинен бути вибір за характеристиками цінами. Причому, якщо ви вирішите займатися продажем запасних частин під замовлення, то вам необхідно знайти постачальника, який буде вам відпускати товар за мінімальною ціною.

Щоб ваш бізнес був успішним, ви повинні ретельно продумати асортиментну матрицю. Ви можете попросити поради у оптових продавців або проаналізувати роботу конкурентів. Фахівці радять виставляти на продаж не менше 4 тисяч позицій товару.

Постачальників необхідно вибирати ретельно і продумано. Ви можете скористатися рекламою в Інтернеті або інформацією, представленою в спеціальних виданнях.

Тут вам доведеться серйозно попрацювати, так як розкид цін у постачальників дуже великий. А закупівельна ціна дуже впливає на прибуток.

Персонал

Успішні продажі безпосередньо залежать від рівня підготовки і кваліфікації співробітників. Для середнього магазину ви можете найняти трьох продавців (причому ними можуть і дівчата), бухгалтера, прибиральницю і кілька кур’єрів з автомобілями для доставки товару та збору заявок.

Перед тим, як відкрити магазин автозапчастин, ви повинні бути готові до такого кроку морально, фізично, а головне фінансово. Цей бізнес може принести вам непоганий дохід, а в деяких випадках і задоволення, одержуване від заняття улюбленою справою.

Більшість власників автомагазинів наймають персонал зі своїх знайомих, що, скажімо, не найкращий вибір. Навіть якщо ви добре знаєте людину, не факт, що він у вас не буде красти, і не факт, що не користуватиметься своїм становищем знайомого.

Радимо, попросту дати оголошення в інтернеті і призначити співбесіду. Якщо ви хочете найняти собі професіоналів, то резонно шукати працівників, які вже мають великий досвід роботи.

Якщо ж ви хочете виростити «професіоналів» і платити їм менше, можете спочатку найняти кілька хороших фахівців, які потім навчать здібних людей, але без без досвіду, які через пару місяців, будуть досить добре справлятися зі своїми обов’язками, а ви зможете заощадити на фонді оплати праці.

Методика роботи

Якщо ви вибрали вдале місце розташування свого магазину, то потік клієнтів у вас однозначно буде, але при цьому, вам необхідно виробити методику ведення діалогу з клієнтом. Складіть скрипти продажів – схеми розмови з клієнтом і подолання заперечень.

Запасні частини до вас будуть приходити через перевізника, значить, вам потрібен буде людина на власному автомобілі, який їздитиме і забирати ваш товар. Автомобіль для цієї мети знадобиться вантажний.

Також, запасні частини будуть до вас можуть надходити через день-два, залежно, від наявності на регіональному складі у вашого постачальника товару, або доведеться чекати до трьох тижнів. Тому, спробуйте налагодити роботу «під замовлення».

Вам необхідно буде заздалегідь домовлятися з покупцем, про те, що вони чекатиме певний час. Стимулюйте клієнтів невеликою знижкою, бонусною карткою. Також, не забувайте про те, що потрібно постійно брати невелику передоплату з клієнта, тільки так ви зможете перестрахуватися від непередбачених витрат.

Реклама

Будь-який товар необхідно рекламувати, при цьому грошові кошти, витрачені на рекламу, вам відіб’ються з лишком, на за умови, що ви зможете виробити правильний підхід.

Зараз все частіше можна зустріти рекламу в інтернеті, яка поступово починає витісняти рекламу на радіо чи навіть у телевізорі.

Таким чином, ви можете домовитися з власниками популярних сайтів про розміщення невеликого банера, який буде залучати зовнішнім виглядом, тим самим підвищуючи ваші продажі. Як правило, керівництво таких порталів буде позитивно налаштоване щодо розміщення рекламного оголошення на їх ресурсі.

Хоча, розміщення банерів, це більше іміджева реклама, з якої клієнти просто дізнаються про ваш магазин.

Найефективніший метод реклами в інтернеті, це контекстна реклама. Тільки потрібно правильно налаштувати свою компанію. Тоді потік покупців буде серйозним. І відразу подумайте про можливість замовлень через сайт, тобто про інтернет магазині. Він збільшить ваші продажі і додасть вашому бізнесу солідності.

Подальші плани

Можливо, що через певний проміжок часу вам доведеться розширюватися, при цьому, необхідно дати зрозуміти вашим клієнтам, що вони можуть набувати запасні частини не тільки в одному магазині, але і в іншому, який може бути розташований більш близько до місця їх проживання.

Використовуйте дисконтні карти, які будуть працювати у всіх магазинах мережі. Це прив’яже клієнтів.

Також не забувайте про назву, що перегукується з колишнім, тому виробіть фірмовий стиль для вашої вивіски, яка буде оригінальною, впізнаваною і помітною.

Сподіваюся, що дані поради роз’яснили вам деякі аспекти ведення бізнесу, пов’язаного з продажем запасних частин.

Загрузка...

Ще, корисно буде подивитися приклад бізнес-плану такого магазину: Завантажити

Також знайшли:

  • як відкрити автомагазин
  • ???????? ????????????? loc:UA
  • скільки грошей потрібно щоб відкрити магазин автозапчастини
  • хочу відкрити автомагазин
  • як правильно відкрити автомагазин