Home » Поради » Відповідь на “брендові” китайські джинси

Відповідь на “брендові” китайські джинси Відповідь на “брендові” китайські джинси

31 січня 2014 8:41

джерело: Читач

Здравствуйте, редакція.

Хотів би дати коментар і прояснити ситуацію описану на сайті в статті “Брендові” китайські джинси http:// /news/usernews/

Являюсь представником даного Продавця і займаюся претензійною роботою з Споживачами (Покупцями).

1) Покупець придбав у нашому магазині джинси виробництва Туреччини, а не Китаю як це зазначено в статті.

2) Для фарбування тканини даних джинсів використовується барвник натурального походження. І те, що джинси спочатку “фарбуються” – Це нормально. Як приклад, наведу інтернет-статтю: http://amazing-lady. ru/

У нашому магазині спеціально в легко доступному для огляду місці вивішено інформацію, про таке, для когось неприємному, ефекті.

Продавці-консультанти доводять до Споживача дану інформацію ще до покупки.

Так було і у відношенні даного Споживача.

3) Після покупки через кілька днів даний Споживач з’явився в наш магазин з усною претензією за якістю даних джинсів і вимогою негайного повернення грошових коштів.

огляду на те, що Господиня (“взято з первісної статті”) в силу зайнятості не може займатися розглядом претензій Споживачів сиюминутно, то Споживачеві було запропоновано написати Претензію на адресу Продавця (безпосередньо в магазині, папір із заповненою шапкою, а також ручку ми надаємо завжди), в якій Споживач може викласти все, що забажає, включаючи і свою вимогу.

На дану пропозицію Споживач відповів просто: Писати нічого не буду, піду в Торговий відділ, до Юристу, до суду.

Після цього Споживач покинув магазин і більше не приходив.

Вважаю, що з нашого боку Закон порушено не було, то що зазначено в статті – брехня, і поясню чому:

1. Згідно ст.18 Закону про захист прав Споживачів (ЗоЗПП):

“1. Споживач у разі виявлення в товарі недоліків, якщо вони не були застережені продавцем, за своїм вибором має право:

відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар суми. На вимогу продавця та за його рахунок споживач повинен повернути товар з недоліками.

Продавець (виробник), уповноважена організація або уповноважений індивідуальний підприємець, імпортер зобов’язані прийняти товар неналежної якості у споживача і в разі необхідності провести перевірку якості товару.

Продавець (виробник), уповноважена організація або уповноважений індивідуальний підприємець, імпортер відповідає за недоліки товару, на який не встановлено гарантійний строк, якщо споживач доведе, що вони виникли до передачі товару споживачеві або з причин, які існували до цього моменту.

. “

Відзначу також ст.22 ЗоЗПП

“Вимоги споживача про розмірному зменшенні покупної ціни товару, відшкодування витрат на виправлення недоліків товару споживачем чи третьою особою, повернення сплаченої за товар грошової суми, а також вимога про відшкодування збитків, завданих споживачеві внаслідок продажу товару неналежної якості або надання неналежної інформації про товар, підлягають задоволенню продавцем (виробником, уповноваженою організацією або уповноваженим індивідуальним підприємцем, імпортером) протягом десяти днів з дня пред’явлення відповідної вимоги. “

Тобто, у разі пред’явлення вимоги про повернення сплачених коштів у Продавця є 10 днів на те, щоб переконатися в тому, що:

1. Заявлений недолік існує

2. Це дійсно недолік

3. Недолік носить виробничий, а не експлуатаційний характер

Сподіваюся, що дана відповідь буде прочитаний уважно, особливо тими, хто вважає, що їм все і всі повинні.

І дозволить спілкуватися один з одним в правовому полі – без істерик, криків і брехні.

Також знайшли:

  • китайські джинси

_0.73MB/0.02825 sec