Home » Поради » Образ успішної людини | Конструктор Успіху

Образ успішної людини | Конструктор Успіху Образ успішної людини

Що визначає успішної людини? Часто трапляється, що люди, які об’єктивно успішні, аж ніяк не відчувають себе такими. При цьому інші з боку прекрасно бачать їх досягнення і високо їх оцінюють. Що ж заважає їм самим – бізнесменам, ученим, художникам – повірити у свій успіх? Відповідь проста. Це їх спосіб.

У кожного з нас бувають моменти, коли ми проводимо аналіз того, що зроблено, і чесно відповідаємо на питання: досяг не досяг, встиг не встиг, зробив не зробив. Якраз в такі моменти багато хто вперше починають замислюватися про свій спосіб і те, якими бачать їх оточуючі.

Це питання все вирішують по-різному. Одні кажуть: «Мені все одно, що думають інші. Я буду таким, як є ». Інший тип – це люди, які дійсно багато чого досягли і не соромляться це показувати, часом надмірно демонструючи свій образ успішної людини . І, нарешті, є ті, хто дотримується «золотої середини». Вони адекватно оцінюють те, що відбувається в їхньому житті в поточний момент, і прагнуть відобразити внутрішній стан зовні, у своєму образі.

За допомогою деталей кольору, аксесуарів, вони акуратно передають навколишнім інформацію про себе. Володіння цим мистецтвом часто не вистачає багатьом успішним людям, особливо представникам сфери бізнесу.

Простий приклад: успішна людина, професіонал своєї справи, який все життя багато працював і багато чого досяг. Але його чомусь не запрошують до ради директорів, що не просувають по службі, а то й зовсім збираються змістити. Частково тому, що його зовнішній вигляд не відповідає займаній посаді.

Є загальні «показники» успішності, стереотипи, глибоко сидять в колективній свідомості. Білий костюм, біла капелюх, біла яхта – це все атрибути мільярдера. Тому якщо звичайний бізнесмен, в домаганні на успішність, надіне білий піджак, від нього чекатимуть відповідних якостей, таких як щедрість, легкість у поводженні з грошима і так далі. А йому при цьому може бути не на що заправити машину. Така невідповідність зовнішнього і внутрішнього дуже часто зустрічається, особливо у нас, в Росії.

Або ще приклад: до вас прийшов креативний директор, обговорити концепцію свята. На ньому синій костюм, брюки зі стрілками, туго затягнутий краватка – тобто образ, який в цілому зчитується як «формальний» і використовується керівниками вищої ланки. А він починає емоційно розповідати, підстрибувати, жестикулювати… При цьому у вас в голові йде нестиковка, дисонанс. І навіть якщо ви, зусиллям волі, зможете «відмовитися» від зовнішності і почути його пропозицію, то навряд чи поставитеся до нього з довірою.

Жінки так само, якщо не більше, ніж чоловіки, страждають від невміння правильно подати себе. У багатьох бізнес-леді популярний так званий стиль «порношік», коли сексуальні вечірні наряди використовуються як звичайного повсякденного одягу. Тобто, жінка завжди «у всеозброєнні», і всім своїм виглядом показує, що готова до любовної гри.

У чому це виражається? По-перше, у виборі кольору. Чорний колір, наприклад, багато хто вважає нейтральним. Тим часом, для чоловіка це перший еротичний сигнал, який говорить, що жінку можна завоювати. Тому чорний неприпустимий у діловому середовищі. А в поєднанні з декольте, прозорими тканинами, високими підборами або панчохами у сітку – тим більше.

Образ успішного чоловіка або жінки повинен бути лаконічним, відповідати не тільки ситуації, а й сфері діяльності. Цих сфер декілька: «людина-знак« система »,« людина-людина »,« людина-техніка »і так далі. Наприклад, захисники природи, працівники тваринництва, лісової і деревообробної промисловості підходять під знаменник «людина-жива природа». Юристи, журналісти, маркетологи входять в сферу «людина-людина». У кожної з них є свій імідж, свої правила і свої ключові кольору.

Чим швидше ви зможете подати співрозмовнику інформацію про себе і своїй сфері діяльності, тим більш конструктивним буде ваш діалог. Важливу роль у створенні образу успішності відіграють аксесуари – годинник, візитниця, авторучка. Варто завести звичку завжди користуватися власною ручкою, навіть для того, щоб підписати чек в магазині.

Годинники – один з головних аксесуарів в образі успішних людей, які цінують свій час і час своїх партнерів.

Ще одна велика тема в контексті образу успішності – це взуття. Тут також багато залежить від сфери, в якій працює людина, але перше правило, яке діє завжди – взуття повинна бути з закритим носом. Це стосується як жінок, так і чоловіків. У жінок допускаються туфлі з відкритою п’ятою або крихітним вирізом попереду, «для дихання», але сам ніс повинен бути закритим, з високим миском, тому що у жінки два декольте – ліф і миськи її туфель.

Балетки в діловому середовищі виключені і не можуть служити альтернативою туфлям. Це атрибут вільного стилю. У чоловічій взуття також існують жорсткі обмеження, особливо в таких сферах, як «людина-знак« система »і« людина-техніка ». Люди таких професій на керівних посадах можуть дозволити собі тільки строгі туфлі з прихованою шнурівкою. Колір взуття також напряму залежить від сфери діяльності, але основні кольори – це темно-синій, темно-коричневий і графіт.

Всі ці дрібні, здавалося б, деталі і нюанси створюють ту саму ауру успішності, яка допомагає досягти кращих результатів у вирішенні будь-яких питань – від ділових до особистих. За допомогою грамотної подачі свого образу, люди укладають вигідні угоди, отримують знижки у постачальників, привертають увагу бажаних об’єктів протилежної статі. Їх досвід ще раз доводить – правила успішного образу існують і дійсно працюють!

Турбота про свій спосіб, своєму зовнішньому вигляді – це не манірність, не надмірність і не гонитва за модою. Це елементарна повага до себе і навколишніх людей. Це можливість бути зрозумілим, почутим і в будь-якій ситуації відчувати себе переможцем.

Автор: Олена Юрковська (імідж-коуч)

Кращий спосіб віддячити нас, це поділитися посиланням на цей сайт зі своїми друзями в соціальних мережах!

Також знайшли:

  • Здорова та успішна людина
  • успішна людина приклад