Home » Поради » 5 способів заробітку на фотографії

5 способів заробітку на фотографії 5 способів заробітку на фотографії

Фотолюбітельство відноситься до досить дорогим видам хобі.

Напевно у кожного власника фотокамери хоч одного разу виникала думка: “От би за допомогою фотоапарата заробити грошенят, хоча б на нову камеру”.

Способів перетворити свої навички фотозйомки з “дзвенячу монету” або “шарудить валюту” безліч. Тут я коротко описав тільки п’ять з них, найбільш простих і дохідних. Сподіваюся, вони допоможуть сколихнути розумовий апарат і почати-таки “заробляти фотоапаратом”.

Фото на документи

виготовлення фотографій на документи – це, мабуть, найпростіший вид заробітку за допомогою фотоапарата.

Для цієї повсякденної рутинної роботи не потрібно таланту і особливих фотографічних навичок.

Потрібна лише кілька квадратних метрів в теплому людному місці, щоб поставити стіл з комп’ютером і принтером і посадити клієнта на стілець, за яким повішений білий задник з парою фотоспалахів.

Фотокамера годиться старенька, 5-мегапіксельна, бажано, підтримуюча технологія TWAN – тобто дозволяє завантажувати картинку в комп’ютер безпосередньо, як зі сканера, без “перетиканія” флешки.

Програмка для обробки та підготовки фото настільки проста, що її може легко освоїти навіть “дівчинка з ПТУ”. Система безперервної подачі чорнила в принтер дозволить здорово економити на картриджах.

Рентабельність цього бізнесу дуже висока і може досягати 1000%. Собівартість друку комплекту фоток близько 10 рублів, а продається він за 100 і вище, залежно від терміновості.

Недорогий сканер дозволяє ефективно використовувати неминучі простої і заробляти додатково реставрацією старих знімків і виготовленням нескладних фотоподарков – листівок, приколів, календарів…

Початкові витрати, навіть при високій орендній платі, окупаються менше ніж за місяць. Працювати можна як як ІП, так і за трудовим договором з торговельним підприємством, проводячи готівку через його касу і отримуючи свій відсоток в якості заробітної плати.

Стокове фото

З розвитком засобів масової інформації, в тому числі інтернету, кожен день потрібно все більше фотографій для оформлення статей в журналах, на сайтах, блогах. Звичайно, є фотобанки, де можна знайти практично все. Але там високоякісні знімки переважно художнього призначення – для календарів, постерів і т. д. І дорого.

Зате є багато мікрофотобанков або Stock-банків, де можна дуже дешево купувати фотографії будь-якої тематики. Можна навіть оформити підписку і викачувати по кілька сот фоток кожен день.

Хто поповнює ці сток-банки? Звичайні фотографи, у яких є час, апаратура і трохи фантазії.

Стокове фото – це зазвичай фотографії людей з позитивному настрої, всіляких предметів, частин техніки, продуктів і страв. Те, що потрібно ЗМІ повсякденно і годиться для багатьох випадків.

Що потрібно менше всього, так це фотки заходів сонця, квіточок і кішечок.

Чи багато можна заробити на стоковому фото? Більшість сток-банків платять у середньому $ 0.25-$ 0.75 за фотку. Трохи.

Але кількість фотографій не обмежена і оригінальність ніхто не відміняв. Є досвідчені “стоковікі”, які тримають на декількох стоках десятки тисяч фотографій і отримують десятки тисяч у. о. щомісяця.

Дуже зручний пасивний дохід. Поки подорожуєш і знімаєш – гроші “капають”.

Але на початку дуже тяжко. Треба напрацювати тисячі знімків, причому цікавих, щоб на них звернули увагу, а потім і купили. Сірість і одноманітність грошей не приносять.

Чи багато потрібно для “входу” в цей бізнес?

Досить цифрозеркалки – 10 мегапікселів зазвичай вистачає. Трошки освітлювачів і Фотошоп.

Так, ще англійська, хоча б зі словником – російськомовних стоків дуже мало, основний заробіток за кордоном.

Докладніше про стоковому бізнесі на сайті http://www. stockerhelp. ru

Шкільне фото

Шкільний фотограф – це людина, яка знімає в школах, дитсадках, ВУЗах та інших навчальних закладах, а також клубах, секціях, гуртках та інших місцях концентрації дітей за інтересами.

Типова продукція шкільного фотографа – віньєтки, календарі, портрети, монтажі, фотоальбоми і фотокниги.

Особливої??фотографічного таланту від нього не потрібно. Більш важливі стресостійкість та витривалість.

Не кожен здатний витримувати кілька годин у безперервному шумі-гаморі, терпляче саджаючи кожної дитини і домагаючись, щоб він хоча б секунду просидів у потрібному положенні.

Зі старшокласниками теж нелегко – підлітковий максималізм і прагнення свою думку поставити вище думки інших кого завгодно можуть вивести з себе.

Для цієї роботи потрібно автомобіль, так як необхідні пристосування – задник, освітлювачі, штативи під них, подовжувачі та інше вельми важко понести на собі.

З фотоапаратури потрібна цифрозеркалка на 10 мегапікселів і портретний об’єктив, а для зйомки груп ще й хороший “полтинник”.

Конкуренція серед шкільних фотографів велика і виграє не той, хто краще знімає, а той, хто покаже більш гарні зразки. Тому фотограф повинен відмінно володіти Фотошопом або мати напарника, який займається обробкою знятого матеріалу в Фотошопі.

Другий варіант вигідніше, незважаючи на те, що доводиться ділитися. Адже дохід безпосередньо залежить від кількості зйомок, а значить відволікатися на обробку можна.

Шкільний фотограф повинен бути дуже переконливим, адже йому доводиться вести переговори не з замовниками – батьками дітей, а з посередниками, від яких залежить, відбудеться зйомка чи ні – з директорами, завучами, вихователями та ін

Весільне фото

Робота весільного фотографа відрізняється найвищою відповідальністю, адже він знімає подія, яка буває раз у житті і сплоховать йому не можна. Знімати йому доводиться “на бігу”, скрізь слідуючи за молодятами і ловлячи цікаві моменти.

Весільний фотограф повинен назубок знати всю церемонію, всі пам’ятні місця свого міста, які відвідують молоді, і скрізь опинятися раніше їх.

Він не може заздалегідь виставити потрібне освітлення і змушений покладатися лише на природне світло і на досить потужну фотоспалах.

Для роботи йому потрібні мінімум дві фотокамери з різними об’єктивами для зйомки як великих планів, так і загальних, адже на “перетиканіе” оптики немає часу.

Крім багаторазово відпрацьованих постановочних кадрів він повинен вміти ловити “позаштатні” моменти і навіть підлаштовувати їх.

Більше заробляють ті весільні фотографи, які після торжества не просто віддають весь відзнятий матеріал, а й виготовляють весільні фотокниги і слайд-фільми.

Найбільш перспективне мислячі весільні фотографи не обмежуються зйомкою тільки весіль, а беруться супроводжувати молодих в майбутньому. Вони знімають під час вагітності, при виписці з пологового будинку, потім у яслах, дитсадку, школі, на днях народження, дерев’яних, скляних та інших весіллях і інших сімейних святах. Так зароджується бізнес сімейного фотографа.

Рекламне фото

Рекламний фотограф зазвичай співпрацює з рекламними агентствами та видавництвами.

Безпосереднім замовникам рекламної продукції його робота, як така, не потрібна. Їм потрібні красиві буклети, листівки, плакати та інша рекламна поліграфічна продукція, в якій присутні знімки, зроблені рекламним фотографом.

Знімати йому доводиться переважно на виїзді, адже більшу частину продукції і послуг, які збирається рекламувати замовник, неможливо привезти в студію. Але студія потрібна для якісної зйомки товарів, а також постановочних сюжетів рекламного характеру.

Рекламний фотограф повинен постійно “моніторити” своє місто і знімати архітектуру, а також всілякі будівлі та установи в різний час року. Нерідко, коли замовник в середині зими вирішує видати рекламний проспект, йому потрібні знімки власного торгового центру, кафе-ресторану чи іншого об’єкта, зроблені в гарне час року. Найчастіше виявляється, що у замовника нічого підходящого немає.

Інші фотографи готують диски з прев’юшки своїх робіт, знятих спеціально для листівок, календарів, буклетів, а потім розносять їх по рекламним агентствам і видавництвам. Останнім простіше включити вартість послуг фотографа в рахунок, ніж шукати, де дешевше або знімати самим, ризикуючи, що за цей час клієнт піде до конкурентів.

Вельми прибутково співпраця рекламного фотографа з агентствами зовнішньої реклами. Перш, ніж йти до замовника та пропонувати встановити світлову вивіску, рекламний щит або вхідну групу – потрібно на красивому знімку показати, як це буде виглядати, причому в декількох варіантах, при денному і нічному освітленні. Значить, фотографу треба вирушати на зйомку, а потім разом з рекламниками “поворожити” в Фотошопі.

Навіть така проста справа, як установка рекламних щитів на стовпи або рекламних розтяжок між стовпами не обходиться без рекламного фотографа – для отримання дозволу в ДАІ потрібні фотографії цих стовпів з “встановленими” в Фотошопі рекламними щитами або розтяжками.

Ось коротко опис п’яти способів заробітку з фотоапаратом. Вибравши найбільш відповідний вашому характеру і вашому фотомайстерності, ви можете спробувати зробити своє хобі додатковим або основним джерелом доходу.

Також знайшли:

  • заробіток фотографа
  • фото заробіток
  • як заробити з фотоапаратом
  • як заробити на фотограф
  • як обробляти фото на сток
  • як почати заробляти фотоараратом

_0.29MB/0.00253 sec